вторник, 28 декабря 2021 г.

Тема: Австралія- найсухіший материк. Особливості природи материка

  

Тема: Австралія- найсухіший материк. Особливості природи материка

Мета: ознайомити учнів з особливостями природи Австралії; розвивати просторову уяву, вміння працювати з картою півкуль, вчити складати розповіді про природу материків і океанів, виступати перед класом  з підготовленою інформацією, виховувати пізнавальний інтерес.


Обладнання:

І.Орг. момент

Діти з яким настроєм ви прийшли на урок?

Поділиться частинкою свого гарного настрою з друзями.

 

Клас у мене – 4-Б,

Він мене не підведе,

В мене друзів тут багато

Ми працюємо завзято.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1.     Слово синоптикам.(Діти визначають погоду)

2.     Природнича розминка. Гра « Найрозумніший»

-         Четвертий материк на землі

-         Вузька гірська смуга південної Америки

-         Найбільша річка

-         Водоспад

-         Озеро Південної Америки

-         Якими корисними копалинами багата Південна Америка?

-         Більша частина Південної Америки лежить обабіч…

-         Які ліси називають «легенями» нашої планети?

-         Що таке прерія?

-         Найбільше дерево у світі

-         Полярна миша північної Америки

-         Що таке пампаси?

3.     Гра « Що? Де? Коли?»(Питання від батьків).

-Які страви на твоєму столі приготували з культурних рослин, що походять із Південної Америки?

-Як тварини вологих екваторіальних лісів пристосувалися до життя в кронах дерев? Наведи приклади.

-Як перекладається слово «Анди» ? Чому?(мідні гори, тому що тут є мідь)

         -Що таке пампаси?

         -Який напій виготовляють з дерева кола?

 

4.     Презентації .

5.     Гра «Фрукти і продукти»

На столі лежать фрукти. Овочі: гарбуз, морква, буряк, апельсин, квасоля, плитка шоколаду, арахіс, картопля. Потрібно підійти до столу й вибрати те, що має своє походження з південної Америки

ІІІ. Повідомлення теми і мети року

Діти, а зараз давайте об'єднаємось у групи для вивчення нової теми і відправимось у подорож на літаку

ІY.Вивчення нового   

  Метод «  Мозаїка»

Такий вид діяльності на уроці дає можливість працювати разом, щоб вивчити значну кількість інформації за короткий проміжок часу, а також заохочує учнів допомагати один одному вчитись навчаючись.

Правило: уважно слухайте інформацію інших і запам’ятовуйте якомога більше  цікавих фактів, за необхідності робіть нотатки.

Домашні групи отримують валізи із цікавою інформацією про материк, куди вони відправляються мандрувати.

       Кожна група отримує валізу із завданнями.

                                            І

            1.У якій півкулі розташований материк? Показати на карті.

           2.Водами яких океанів омивається.

3. Яка держава розташована і займає весь материк?

Корисні копалини.

 

                                         ІІ

1.     Форми земної поверхні. Показати

2.     Чому Австралія найпосушливіший материк планети.

                              ІІІ

 

1.     Знайти річки Австралії. Яка з них найбільша?

2.     Знайти найбільше озеро Ейр.

                        

Австралія – найменший і найсухіший материк світу. Її іноді називають материк-навпаки. І справді, багато чого на цьому материку прямо протилежне то, що вважається нормальним для європейців, у тому числі для українців. Коли в Україні зима – в Австралії літо. Коли в Києві 10 година, в Канберрі (столиця Австралійського союзу) – 18 годин. Для українців зрозуміло – чим далі рухаєшся на північ, тип холодніше. Для австралійців – жаркіше.

Навіть на географічних картах Австралії південь – і верхній частині. Не всі дерева Австралії дають тінь. Тварини Австралії вирощують своїх дитинчат у сумках, окермі ссавці відкладаєть яйця, а годують малюків молоком. Материк таємниць і несподіванок. Материк, де «найстрашніший» звір – кролик, а серед птахів – звичайний горобець.

Ось така вона, Австралія!

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Міні-проєкт "Водойми"